Condiții de afaceri

TERMENI ȘI CONDIȚII ale companiei JURHAN s.r.o.

I. Termeni și condiții generale pentru cumpărători și consumatori

1. DISPOZIȚII INTRODUCTORIE

1.1 Este guvernat de acești Termeni și Condiții Vânzător, t.j. Jurhan s.r.o. Zlatovská 2425, 911 05 Trenčín, Slovacia, Nr. Înmatriculare: 47584360 CUI: 2023997778, CIF: SK2023997778 (denumit în continuare „vânzător”) precum și drepturile și obligațiile părților contractante care participă la contractul de cumpărare dintre cumpărător și consumator, al cărui obiect este achiziționarea și vânzarea de bunuri pe site-ul magazinului online al vânzătorului (denumit în continuare „e-shop”).

Contact și identificare mai precisă a vânzătorului:

e-mail:

info@jurhan.com

telefon:

+40 373 812 631

Nr. Înmatriculare:

47584360

CUI:

2023997778

CIF:

SK2023997778

Sediul central:

Jurhan s.r.o.
Zlatovská 2425
911 05 Trenčín
Slovacia

 

Autoritatea de supraveghere:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, Slovacia
Odbor výkonu dozoru
info@soi.sk
phone: 032/6400 109, 
fax: 032/6400 108
www.soi.sk

1.2. Cumpărător - o persoană fizică care nu acționează ca parte a activității sale de afaceri, a locului de muncă sau a profesiei sale (denumită în continuare „cumpărător”) în sensul primei părți a termenilor și condițiilor generale în calitate de „furnizor”) este considerată „ parte contractantă”.

 

2. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR CONTRACTANTE

2.1. Vânzătorul este obligat în primul rând să:

  1. A. livra clientului bunurile comandate în cantitatea și calitatea convenite și le ambalează în modul necesar pentru conservarea și protecția lor sau pregătirea lor pentru expediere și,
  2. cel mai târziu, împreună cu bunurile, predați cumpărătorului în formă scrisă sau electronică toate documentele necesare pentru preluarea și folosirea bunurilor, precum și alte documente cerute de legislația în vigoare.2.2. Predávajúci je oprávnený požadovať od kupujúceho úplné zaplatenie kúpnej ceny dodaného tovaru.

2.3. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă, din cauza stocurilor epuizate sau a indisponibilității bunurilor, nu poate livra bunurile cumpărătorului în perioada specificată în aceste condiții sau la prețul specificat în e-shop, dacă nu este de acord cu cumpărătorul cu privire la îndeplinirea suplimentară.

2.4. Cumpărătorul este obligat în primul rând să:

  1. accepta marfa,
  2. să plătească vânzătorului prețul de cumpărare convenit în mod regulat și în termenul stabilit convenit.Kupujúci má právo na dodanie tovaru v dohodnutom množstve, kvalite, čase a mieste.

 

3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

3.1. Contractul de cumpărare este creat în momentul în care cumpărătorul acceptă propunerea cumpărătorului de a încheia contractul de cumpărare, care are loc prin completarea formularului de comandă.

3.2. Propunerea de încheiere a contractului trebuie acceptată de către vânzător fără întârzieri nejustificate, de regulă în termen de două zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, după verificarea disponibilității mărfii, a prețurilor valabile și a datei de livrare solicitate de cumpărător. Acceptarea obligatorie se efectuează prin poștă electronică (e-mail) marcată „Confirmat” sau o desemnare similară, care corespunde sensului. In cazul in care se determina un pret mai mare, inainte de confirmarea comenzii, vanzatorul il va intreba pe cumparator daca accepta modificarea pretului conform listei de preturi curente. Contractul de cumpărare poate fi considerat încheiat doar dacă cumpărătorul este de acord cu modificarea prețului, iar vânzătorul o confirmă ulterior (acceptă comanda).

3.3. De îndată ce vânzătorul înregistrează comanda, se generează o confirmare automată, care este livrată la adresa de e-mail a cumpărătorului imediat după trimiterea comenzii și care are doar caracter informativ, scopul acesteia este de a informa cumpărătorul despre înregistrarea comanda, deși nu este o ofertă a vânzătorului de a încheia un contract cu acceptarea sa obligatorie.

 

4. PREVEDERI DE ACHIZIȚIE

4.1. Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului prețul de achiziție al Bunurilor specificat în contractul de cumpărare, inclusiv costurile de livrare a Bunurilor și taxa pentru servicii suplimentare.

4.2. Toate preturile produselor sunt in lei romanesti (RON) si includ TVA.

4.3 Ne puteți plăti prețul mărfurilor și toate costurile legate de livrarea mărfurilor conform contractului de cumpărare online prin card de credit, transfer bancar sau ramburs. In cazul in care oferim alte modalitati de plata pentru marfa, clientul va fi informat despre acest lucru in momentul plasarii comenzii.

4.4 În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului o dovadă de cumpărare. Vânzările primite trebuie înregistrate la biroul fiscal online sau în caz de defecțiune tehnică în cel mult 48 de ore.

4.5 Orice reduceri la prețul bunurilor pe care le oferim clienților nu pot fi combinate între ele.

4.6 Suntem de acord ca facturile să fie trimise electronic la adresa de e-mail a clientului.

7.10 În cazul în care se precizează că bunurile sunt în stoc, ne angajăm să livrăm bunurile în termen de zece (10) zile de la primirea sau confirmarea plății în cazul plății online cu cardul. În cazul plății ramburs, ne angajăm să livrăm marfa în termen de 10 zile de la primirea comenzii obligatorii.

 

5. TERMENI DE LIVRARE

5.1. Vânzătorul este obligat să predea bunurile cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la încheierea contractului, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel. In cazul in care vanzatorul nu isi indeplineste obligatia de a livra marfa in termenul specificat, cumparatorul il va invita sa livreze marfa intr-un alt termen rezonabil, care este determinat si de cumparator. În cazul în care cumpărătorul nu invită vânzătorul în termen de două luni de la data inițială de livrare a mărfurilor să livreze bunurile într-un termen suplimentar, livrarea se consideră efectuată până la proba contrarie.

5.2. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă mărfurile fără retragerea prealabilă în scris din contract, vânzătorul are dreptul la rambursarea costurilor efectiv suportate în legătură cu livrarea comenzii.

5.3. Cumpărătorul este obligat să preia personal bunurile sau să încredințeze unei terțe persoane preluarea acestora. Dacă este necesară repetarea livrării din motive ce decurg din partea cumpărătorului (de exemplu, cumpărătorul sau un terț autorizat de acesta nu este disponibil la locul convenit).

5.4. Cumpărătorul are dreptul de a verifica integritatea bunurilor la livrare imediat după primire. În cazul în care cumpărătorul constată deteriorarea transportului sau ambalajului la preluarea mărfii, acesta are dreptul de a refuza preluarea mărfii. Societatea de transport este obligata sa inregistreze deteriorarea marfii in prezenta clientului si la cererea acestuia. Pe baza procesului verbal de avarie scris acceptat, vânzătorul poate, după soluționarea evenimentului de dauna cu transportatorul, să asigure înlăturarea defectului bunului, o reducere din prețul de achiziție sau să furnizeze cumpărătorului bunuri noi în cazul defecte ireparabile ale mărfurilor. Plângerile de această natură depuse ulterior trebuie întemeiate.

5.5. Informații detaliate și actualizate despre opțiunile de livrare și condițiile de livrare pot fi găsite la punctul de meniu al magazinului electronic Condiții de livrare. Este posibil ca unele metode de livrare să nu fie disponibile pentru toate comenzile. Cumpărătorul va fi informat cu privire la eventualele restricții în momentul comenzii.

 

6. PROPRIETAREA ȘI TRANSFERAREA RISCURILOR

6.1. Bunurile sunt proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de cumpărare. Predarea mărfurilor se face prin ridicare personală sau printr-un serviciu de curierat.

6.2. Riscul unei posibile distrugeri și deteriorare a mărfii trece la cumpărător în momentul preluării bunurilor de la vânzător sau transportator. Se consideră a fi predat și momentul în care vânzătorul permite cumpărătorului să manipuleze marfa și cumpărătorul nu le preia.

 

7. POLITICA DE TRATARE A PLÂNGERILOR CONSUMATORILOR

7.1. Vânzătorul este responsabil pentru funcționarea defectuoasă a mărfii, iar cumpărătorul este obligat să depună fără întârziere o reclamație cu privire la orice defect la vânzător.

7.2. Tratarea reclamațiilor este reglementată de prezentele Regulamente privind reclamațiile pentru consumatori.

7.3. Dreptul de garanție poate fi aplicat numai mărfurilor care prezintă un defect, sunt acoperite de garanție și au fost achiziționate prin intermediul magazinului electronic al vânzătorului.

7.4. In perioada de garantie, clientul are dreptul de a repara defectul in mod gratuit dupa returnarea bunurilor, inclusiv a tuturor accesoriilor.

7.5. Reclamațiile depuse în formă scrisă, hârtie sau electronică vor fi procesate de către vânzător fără întârziere. În cazul în care mărfurile prezintă defecte, cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la vânzător completând formularul de revendicare și trimițându-l electronic.

7.6. La exercitarea dreptului de revendicare, cumparatorul trebuie sa faca dovada ca a cumparat marfa de la vanzator, precum si valabilitatea garantiei. În plus, clientul trebuie să indice în mod clar tipul și amploarea defectelor mărfurilor.

7.7. Ziua în care cumpărătorul livrează vânzătorului:

a. formular de reclamație completat.

7.8. Formularul de reclamație formează Anexa nr. 1 la acești termeni și condiții generale iar clientul îl poate completa și trimite și electronic la acest link: https://www.jurhan.ro/reclama-ie-de-bunuri

7.9. Vânzătorul poate oricând înlocui produsul deteriorat cu unul fără cusur în loc să înlăture defectul, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.

7.10. Dreptul la o reparație gratuită în garanție expiră:

  1. dacă cumpărătorul nu dovedește că a cumpărat bunurile deteriorate de la vânzător,
  2. în cazul în care cumpărătorul nu raportează defecte evidente la preluarea mărfii,
  3. după expirarea perioadei de garanție a produsului,
  4. în cazul în care cumpărătorul a cauzat deteriorarea mecanică a mărfurilor,
  5. în cazul modificării mărfurilor efectuate de către cumpărător (îndoire, tăiere, scurtare, găurire etc.), dacă mărfurile nu au fost destinate unei astfel de conversii și defectul a apărut ca urmare a conversiei,
  6. dacă mărfurile sunt utilizate sau depozitate în condiții care diferă de mediul natural din punct de vedere al temperaturii, umidității, influențelor chimice sau mecanice,
  7. Domnul. în cazul manipulării, deservirii sau neglijării îngrijirii neprofesionale a mărfurilor,
  8. dacă defectarea mărfurilor a fost cauzată de uzură naturală, deteriorare accidentală sau deteriorare imprevizibilă a calității.

7.11. Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să o gestioneze în unul dintre următoarele moduri:

  1. prin predarea bunurilor reparate
  2. prin schimbul de bunuri
  3. prin returnarea prețului de cumpărare al mărfurilor
  4. prin plata unei reduceri rezonabile la prețul mărfurilor
  5. cu o respingere justificată a cererii.

7.12. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului un document scris despre modalitatea de procesare a revendicării și de procesare a revendicării în cel mult 30 de zile de la efectuarea revendicării.

7.13. După procesarea cererii în alt mod decât rambursarea prețului de achiziție, vânzătorul returnează bunurile revendicate cumpărătorului sau furnizează bunuri de înlocuire.

7.14. Perioada de garanție este de 24 de luni, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită în anumite cazuri, începând din ziua în care clientul primește marfa. Defectele bunurilor și revendicările rezultate din acestea trebuie recunoscute până la sfârșitul perioadei de garanție. La expirarea perioadei de garanție, cererea de garanție expiră.

7.15. In cazul inlocuirii bunurilor deteriorate cu altele noi, data de primire a bunurilor noi se considera inceputul perioadei de garantie. Același lucru este valabil și pentru înlocuirea pieselor acoperite de garanția produsului.

7.16. In cazul in care este un defect care poate fi inlaturat, reclamatia va fi dotata cu repararea defectului sau inlocuirea marfii, in functie de decizia cumparatorului.

7.17. Daca este un defect ireparabil si defectul impiedica folosirea corecta a bunurilor, cumparatorul are dreptul de a schimba marfa sau de a retrage din contract. Cumpărătorul are aceleași drepturi în cazul unui defect amovibil care reapare după înlăturarea acestuia (de mai mult de două ori), sau în cazul unui număr mai mare de defecte (mai mult de două), în urma căruia cumpărătorul nu poate utiliza bunuri conform intenției.

7.18. În cazul în care există alte defecte neamovibile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție al bunurilor, în timp ce cuantumul reducerii se stabilește pe baza acordului părților contractante.

7.19. Gestionarea reclamațiilor se aplică numai erorilor enumerate în protocolul de reclamație.

7.20. În cazul în care vânzătorul tratează reclamația respingând reclamația în mod justificat, acesta poate oferi cumpărătorului înlăturarea defectului pe cheltuiala cumpărătorului. Cumpărătorul nu este obligat să accepte o astfel de ofertă.

7.21. În cazul în care vânzătorul soluționează reclamația cu o respingere justificată a reclamației și cumpărătorul nu este de acord cu rezultatul final al reclamației, acesta se poate adresa instanței de judecată cu o cerere de reparare.

 

8. ADMINISTRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Vânzătorul a luat măsuri corespunzătoare pentru gestionarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Legea Republicii Slovace nr. 18/2018. în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal modificată și completată și în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind abrogarea Directivei 95/46/CE, care este naturală privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (Regulamentul general privind protecția datelor) (GDPR). Clientul declară că s-a familiarizat cu gestionarea datelor sale personale, iar regulile relevante pot fi găsite la acest link: https://www.osobnyudaj.sk/informovanie/35840773/en/basic-information.

 

9. RETRAGEREA CONTRACTULUI

9.1. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda dacă, din cauza stocurilor epuizate sau a indisponibilității bunurilor, sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul mărfurilor specificate în contract a oprit producția sau a făcut alte modificări substanțiale care îl împiedică pe vânzător. de la indeplinirea obligatiilor sale, sau in cazul in care din cauza de forta majora nu poate depune toate eforturile care i se pot cere in mod echitabil, pentru a livra marfa catre client in termenul stabilit de prezentele TGC, sau la pretul indicat in magazinul electronic. , dacă clientul nu este de acord cu îndeplinirea suplimentară. Vânzătorul este obligat să informeze cumpărătorul despre acest fapt fără întârzieri nejustificate și să restituie cumpărătorului întregul preț de cumpărare plătit de către cumpărător în conformitate cu prevederile acestor termeni și condiții generale. Acest lucru nu afectează dreptul părților contractante de a conveni asupra performanțelor suplimentare sau a reducerii prețului.

9.2. Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat. Perioada de exercitare a dreptului de retragere din contract expiră după 14 zile din ziua în care consumatorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia produsul, sau

  1. în cazul în care bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, după preluarea ultimei bunuri livrate,
  2. în cazul în care mărfurile constau din mai multe părți sau piese, în momentul preluării ultimei părți sau ultimei piese,
  3. în cazul în care mărfurile sunt livrate în mod repetat în termenul prevăzut, la momentul acceptării primei mărfuri livrate.

9.3. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere.

9.4. Kupujúci môže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy vyhlásením zaznamenaným na papieri alebo inom trvanlivom nosiči údajov alebo odoslaním formulára na adresu

Frogman - 28564B
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
România

9.5. Formularul de retragere din contract formeaza anexa nr. 2 din aceste TGC, iar pentru completarea și trimiterea electronică, puteți folosi și acest link: https://www.jurhan.ro/returnarea-bunuri-in-14-zile

9.6. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere. Perioada de retragere se consideră a fi respectată dacă consumatorul trimite vânzătorului formularul de retragere cel târziu în ultima zi a perioadei de retragere. Clientului îi revine sarcina probei pentru exercitarea dreptului de retragere din contract.

9.7. Vânzătorul va returna imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la livrarea formularului de retragere a contractului, cumpărătorului toate sumele plătite de acesta în baza contractului sau în legătură cu acesta, inclusiv taxele de livrare, costurile poștale și alte costuri. și taxe; acest lucru nu afectează dreptul său conform paragrafului Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod expres o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător. Costul suplimentar reprezintă diferența dintre costul transportului ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de transport standard oferite de vânzător.

9.8. În cazul în care cumpărătorul a plătit prețul de achiziție prin ramburs la livrare, de ex. a achitat transportatorului pretul de achizitie la preluarea marfii, vanzatorul nu va rambursa cumparatorului taxa platita de cumparator pentru utilizarea acestei metode de plata. Ramburs este un serviciu prestat exclusiv de către vânzător, care cere transportatorului să livreze bunurile și pachetul către cumpărător și să preia suma ramburs.

9.9. În cazul în care consumatorul dorește să își exercite dreptul și să se retragă din contract, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului suma de bani până când cumpărătorul îi returnează bunurile sau până când cumpărătorul face dovada returnarii bunurilor catre vanzator, cu exceptia cazurilor in care vanzatorul isi propune sa primeasca marfa personal sau printr-o persoana autorizata de acesta.

9.10. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului mărfurile în stare uzată sau deteriorată, sau dacă valoarea mărfurilor este redusă ca urmare a manipulării mărfurilor dincolo de sfera manipulării necesare, pentru a determina proprietăților și funcționalității bunurilor, vânzătorul are dreptul la despăgubiri împotriva daunelor cumpărătorului în cuantumul necesar pentru a repara bunurile și a le readuce la starea inițială. In cazul exercitarii dreptului de retragere din contract, consumatorului nu i se vor percepe nici un cost cu exceptia costului de returnare a produsului, insa vanzatorul poate cere despagubire pentru daune materiale cauzate ca urmare a utilizarii necorespunzatoare.

9.11. În cazul în care formularul de retragere a contractului nu este atașat bunurilor returnate și părțile contractante nu convin asupra unei alte metode de returnare a bunurilor, cumpărătorul este obligat să returneze bunurile, inclusiv accesoriile acestora și documentația aferentă, fără întârzieri nejustificate, dar formularul de retragere a contractului trebuie returnat cel târziu în termen de 14 zile de la trimitere la adresa:

Frogman - 28564B
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
România

9.13  Cumpărătorul suportă costurile de returnare a bunurilor către vânzător. Costurile de returnare a mărfurilor depind de obicei de caracteristicile mărfurilor (dimensiuni, greutate), distanță și modalitatea de livrare aleasă și corespund aproximativ costurilor indicate în secțiunea Condiții de livrare, i.e. costurile suportate în mod normal la livrarea mărfurilor. bunuri către client.

9.14. Cumpărătorul poate solicita vânzătorului ridicarea mărfii cu ajutorul unui transportator printr-o declarație de retragere din contract. În acest caz, cumpărătorul suportă costurile de returnare a mărfii numai în țara în care au fost primite mărfurile, până la o sumă aproximativ egală cu prețul transportului intern - ținând cont de tipul, dimensiunile și greutatea mărfii atunci când se stabilește. cuantumul costurilor. Această sumă trebuie să fie indicată Cumpărătorului în declarația de retragere din contract, iar Cumpărătorul acceptă cuantumul taxei prin solicitarea de preluare a bunurilor. Vânzătorul are dreptul de a refuza să accepte mărfurile dintr-o țară care nu este aceeași cu țara în care au fost livrate bunurile. Acest lucru nu afectează celelalte prevederi ale acestui articol.

 

10. REZOLVARE ALTERNATIVA A DISPUTEI

10.1. Cumpărătorul - consumator are dreptul de a utiliza o metodă alternativă de soluționare a litigiilor, de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire legală, dacă nu a fost mulțumit de soluționarea reclamației și de rezultatul final al procedurii de reclamație sau dacă consideră că i-au fost încălcate drepturile. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ acestei solicitări de corectare sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la data trimiterii cererii, cumpărătorul-consumator are dreptul de a înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor organului de soluționare alternativă a litigiilor. Organismele de soluționare alternativă a litigiilor sunt organisme și entități juridice autorizate definite în § 3 din Legea modificată și completată privind soluționarea alternativă a litigiilor privind consumatorii nr. 391/2015 din Codul civil (denumită în continuare „Legea AVR”), www.mhsr.sk), iar cumpărătorul-consumator are dreptul de a alege la care dintre organizațiile alternative de soluționare a litigiilor menționate mai sus să apeleze. Atunci când depune o plângere, cumpărătorul - consumator procedează în conformitate cu § 12 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor. Propunerea trebuie să conțină adresa de e-mail a vânzătorului: info@jurhan.com. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile juridice din contractele de consum între cumpărător și vânzător.

10.2. Clienții-consumatorii au dreptul de a utiliza un instrument de soluționare a litigiilor online, unde își pot rezolva litigiile în limba pe care o au ales. Platforma online de soluționare a litigiilor pentru soluționarea litigiilor cumpărător-consumator este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/consumers/odr// .

 

11. DISPOZIȚII FINALE

11.1. Acești termeni și condiții au fost pregătiți în data de 02.12.2022, iar data ultimei modificări este 01.01.2024. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa aceste TGC în orice moment. În toate cazurile, raportul juridic dintre părțile contractante este guvernat de condițiile valabile și efective la momentul trimiterii comenzii.

11.2. Aceste condiții sunt scrise în limba slovacă. În cazul traducerii acestor termeni și condiții în orice limbă străină, versiunea slovacă are întotdeauna prioritate față de versiunea în altă limbă.

11.3. În cazul în care contractul de cumpărare este încheiat în scris, orice modificări trebuie făcute în scris. Părțile contractante au convenit că comunicarea între ele va avea loc în primul rând prin e-mailuri și scrisori.

11.4. Raporturile juridice dintre părțile contractante sunt guvernate de: contract, prezentele Condiții generale, Codul civil nr. 40/1964 modificat. prevederile Legii privind comertul electronic si ale Legii nr. 128/2002 Legea privind controlul de stat al pieței interne în scopul protecției consumatorilor, precum și Codul civil 284/2002 nr. 22/2004 Col. privind modificările aduse Legii privind modificările anumitor acte. privind protecția consumatorilor și modificări la Legea Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. prevederile Legii privind modificarea Legii privind infracțiunile, modificate și completate ale Legii penale nr. 18/2018, prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal și modificări ale anumitor acte, Col. nr. 102/2014.

11.5. În cazul unui conflict între acești termeni și condiții și contractul de cumpărare, prevederile contractului de cumpărare au prioritate. În cazul în care apar îndoieli cu privire la conținutul contractului la care cumpărătorul-consumator este parte contractantă sau în legătură cu acești termeni și condiții generale, inclusiv anexele acestora, se va aplica interpretarea care este mai favorabilă cumpărătorului-consumator.

11.6. Părțile la contract vor face tot ce se poate de așteptat de la ele, astfel încât orice dispute, dispute sau pretenții care decurg din acești termeni, contract sau orice probleme conexe între ele să poată fi rezolvate prin negociere. În cazul în care părțile contractante nu rezolvă pe cale amiabilă litigiile care decurg din aceste condiții sau din contract, inclusiv litigiile legate de valabilitatea, interpretarea sau încetarea acestuia, soluționarea unor astfel de litigii juridice intră în competența exclusivă a instanțelor slovace. Acest lucru nu afectează valabilitatea prevederilor tratatelor internaționale privind competența altor instanțe.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Używamy plików cookie, aby usprawnić Twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług podmiotów trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Arată detalii
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Logare