Cum să procedați cu o reclamație de produs

După ce ați primit mărfurile, ați constatat că ceva a fost rupt sau deteriorat? Ne pare foarte rău. Vom încerca să vă facem revendicarea cât mai simplă posibil.

  • oferim o garanție pentru bunuri în termen de 24 de luni
  • vom rezolva reclamația în termen de 30 de zile lucrătoare

Cum să te plângi de mărfuri

  1. Completați un formular simplu de reclamație.
  2. În următoarele zile lucrătoare, vom trata reclamația dumneavoastră și, dacă este necesar, vă vom contacta și vom conveni asupra detaliilor reclamației.
  3. Dacă este necesar să ne returnăm bunurile revendicate, vă vom informa despre acest lucru și vom conveni asupra unei metode de livrare.
  4. Conform acordului, vom schimba bunurile deteriorate sau vă vom trimite una nouă.

 

Formular de reclamație

Informații despre comandă

Fotografii cu pagubele

Cod de control

i

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Condițiile reclamației sunt reglementate de Regulamentul de reclamații

Operatorii noștri vă stau la dispoziție dacă aveți întrebări sau doar aveți nevoie de sfaturi.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Używamy plików cookie, aby usprawnić Twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług podmiotów trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Arată detalii
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Logare