Reclamație de bunuri

Cum se derulează reclamația?

Garanția pentru produsele noastre este de 24 de luni.

Dacă mărfurile au sosit deteriorate sau au fost deteriorate în timpul utilizării, vă rugăm să completați Formularul de reclamație , pe care o găsiți în partea de jos a paginii Jurhan.com, în secțiunea Reclamații de mărfuri.

De asemenea, atașați la formular fotografii cu bunurile deteriorate. Înainte de a trimite mărfurile, așteptați un apel de la departamentul de reclamații,

Operatorii noștri vă vor contacta în cazul unor întrebări suplimentare.

Cât durează revendicarea bunurilor?

Facem tot posibilul pentru a trata cererile dvs. cât mai curând posibil, dar termenul legal pentru procesarea unei reclamații este de 30 de zile.

Deteriorarea mărfurilor a fost detectată la primirea expedierii. Cum ar trebui să procedez?

În cazul în care ambalajul mărfii este vizibil deteriorat în timpul ridicării, este necesar să scrieți un Raport de Avarie la curier.

Daca nu doar ambalajul, ci si marfa sunt vizibil deteriorate, nu acceptati transportul de la curier. Vă rugăm să ne contactați în legătură cu acest fapt la tel. +40 373 812 631.

Daca ati primit marfa si acestea au fost deteriorate dupa despachetare, trebuie sa urmati formularul Reclamații.

Pentru ca site-ul nostru să funcționeze corect

(consimțământ pentru cookies)

Prin acceptarea procesării fișierelor cookies ne ajuți să îmbunătățim site-ul nostru. Făcând clic pe butonul „Sunt de acord", ești de acord cu afișarea de conținut personalizat, reclame relevante și îți putem oferi o experiență excelentă la cumpărăturile online.

Îți mulțumim, vom trata datele tale cu respect.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Setări
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Logare